Vrácení zboží

 

1) Odstoupit od smlouvy můžete ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží (v této lhůtě musí být doručen formulář o odstoupení od smlouvy).

 

2) Od smlouvy nelze odstoupit, pokud bylo zboží upraveno na vaše přání, je znečištěné, poškozené nebo jeví známky užívání.

 

3) Pro odstoupení od smlouvy vyplňte prosím formulář, který nám naskenovaný zašlete na info@darkohol.cz. Originál potom vložte do balíku se zbožím.

 

4) Nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy nám zboží na vlastní náklady zašlete na naši prodejnu. Případně můžete zboží donést na prodejnu osobně.

 

5) Zboží nám prosím vraťte v původním obalu a pokud byli součástí dodávky i nějaké dárky či bonusy, doručte nám i tyto.

 

6) Peníze Vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve než nám zboží vrátíte.

 

 

Reklamace zboží

 

1) Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží.

 

2) Odpovídáme za to, že zboží má vlastnosti, které jsme si ujednali, že ho lze využít k účelu, ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, 

je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

3) Neodpovídáme za vadu, pro kterou bylo zboží prodáno za nižší cenu,  za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo pokud jste vadu sami způsobili.

 

4) Při výskytu vady zboží máte právo na bezplatné odstranění vady, případně dle podmínek definovaných v obchodních podmínkách máte právo na výměnu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy.

 

5) Reklamovat zboží lze odesláním na adresu naší prodejny nebo osobním předáním na prodejně. Zboží neposílejte na dobírku - takovéto zboží Vám bude vráceno bez vyřízení reklamace. Před odesláním zboží nás nejprve písemně informujte o této skutečnosti.

 

6) Se zbožím je nutné předložit doklad o koupi, případně přiložit jeho kopii k balíku.

 

7) Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

8) Vše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace budete vyrozuměni a zboží Vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění reklamace předáno.

 

9) V případě uznání reklamace, Vám budou proplaceny náklady za doručení zboží na naši adresu. V případě, že reklamace bude zamítnuta, máme právo na náhradu nutných nákladů, které nám vzniknou vracením vašeho zboží.

 

 

Poškození zboží dopravcem

 

Přepravní společnost PPL

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou). Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket (dle instrukcí zde) a přiložte prodejní fakturu. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

 

Zásilkovna

Pokud je poškozen obal, je možné řešit přímo na pobočce, případně nahlásit přes webový formulář, a to do 5 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie stavu obalu, stavu výstelky pro ochranu zboží a poškozeného obsahu zásilky.

 

 

 

 

Podrobnější informace k odstoupení od smlouvy a k reklamaci zboží naleznete v našich obchodních podmínkách. Výše uvedené informace se vztahují ke spotřebiteli, nepodnikateli. Pro ostatní lze informace dohledate také v obchodních podmínkách.

 

 

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.