Shrnutí možností dopravy a platby

 

Možnosti dopravy

Doprava na adresu

 

Přepravní služba DPD   

 

  • DPD patří k předním evropským poskytovatelům zásilkových služeb, více o společnosti naleznete na  https://www.dpd.com/cz
  • Sledovat svůj balíček můžete při vyplnění kódu, který Vám přepravce zašle mailem, a to na stránkách https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ
  • Při objednání v pracovní den do 15 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete obyvkle očekávat následující pracovní den od naší expedice (nejpozději však 3 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu, ve vyjímečných případech ve čtvrtek či v pátek). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a DPD.
  • Firma DPD si zakládá na vysoké doručitelnosti balíků, proto Vám budou balík opakovaně doručovat a kontaktovat Vás v případě nedoručení.
  • Jeden den před doručením dostanete SMSkou a e-mailem přístupové údaje do DPD Kurýra. V den doručení se dozvíte hodinový interval, ve kterém můžete kurýra očekávat. Před příjezdem Vám kuryrýr bude volat.
  • Pomocí aplikace DPD Kurýr si můžete změnit adresu i termín doručení, ve větších městech si za příplatek zvolit jinou dobu doručení – ráno mezi 8:00-10:00 nebo večer mezi 18:00-21:00. Je také možné si nechat poslat balíček do výdejního místa Pickup (nyní 175 výdejních míst, většina otevřená i o víkendu), přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní. Navíc v aplikaci uvidíte kurýra, jak se k němu blíží, kolik adres ho od něj dělí a telefonní číslo na kurýra. V aplikaci lze kurýrovi poslat zprávu.
  • Dobírku je nutné platit v hotovosti (mějte prosím připravenou přesnou částku)
  • Společnost DPD můžete kontaktovat na tel. 225 373 373 nebo na e-mail info@dpd.cz
  • V případě, že Vám dorazí balíček poškozený, zkontrolujte obsah ještě za přítomnosti kurýra. V případě poškození obsahu s Vámi kurýr sepíše Zápis o škodě, vystaví Vám potvrzení a zboží si převezme zpátky. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom mohli co nejrychleji reklamaci vyřešit. Pokud zjistíte poškození obsahu až po odjetí kurýra, nejpozději do 2 dnů nás kontaktujte a pokusíme se reklamaci vyřídit. Vždy prosím pořiďte fotografický záznam poškozeného zboží i poškozeného obalu (foto by mělo obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplň krabice)
  • Cena za přepravu na adresu firmou DPD je 99 Kč.

 

Česká pošta        

 

  • Tradiční český dopravce, balík bude zaslán službou Balík do ruky (více zde https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky)
  • Po předání balíčku dopravci Vám zašle dopravce SMSkou a mailem kód, pomocí kterého můžete sledovat balík na stránkách https://www.postaonline.cz/trackandtrace . Také budete informování o datu doručování.
  • Při objednání v pracovní den do 15 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete očekávat za dva pracovní dny od naší expedice (nejpozději však 4 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve čvrtek, ve vyjímečných případech v pátek či v pondělí). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Českou poštou.
  • Pokud nebudete zastihnutí na uvedené adrese a pokus o doručení nebude úspěšný (kurýr vždy volá), balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce. Lze zažádat o znovudoručení případně o prodloužení úložní doby na poště ze standardních 7 na 15 dní.
  • Česká pošta Vás bude informovat o termínu dodání telefonicky nebo e-mailem již v den podání zásilky.
  • Pokud potřebujete změnit termín nebo místo dodání, uložit balík rovnou na poště vyplňte kód a kontaktní údaj v den podání do tohoto formuláře www.ceskaposta.cz/zmenadispozice
  • Dobírku je nutné platit v hotovosti (mějte prosím připravenou přesnou částku).
  • Českou poštu můžete kontaktovat na tel. 840 111 244 (Po - Pá 7 - 19 hod., So 8 - 12 hod.) nebo na e-mail info@cpost.cz
  • V případě, že Vám dorazí balíček, jehož obsah je poškozený, můžete ho reklamovat do 2 pracovních dní na kterékoliv pobočce pošty. Balík musí být předložen tak, jak byl doručen (vnější i vnitřní obsah).
  • Cena za přepravu na adresu službou Balík do ruky je 119 Kč.

 

Vyzvednutí na pobočce

 

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny      

 

  • Vyzvednutí na jedné z více než 1300 poboček Zásilkovny v ČR (mapa poboček
  • Díky Zásilkovně můžete ušetřit na dopravě a nemusíte již čekat na kurýra.
  • Mailem a SMSkou budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce a vy si ho potom můžete vyzvednout kdykoliv v otevírací době pobočky. Balík bude uložen po dobu 7 dnů (lze prodloužit až na 21 dní). Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
  • Po předání balíčku dopravci Vám zašleme mailem kód, pomocí kterého můžete sledovat balík na stránkách https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
  • Při objednání v pracovní den do 15 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice (nejpozději však 2 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu, ve vyjímečných případech ve čtvrtek). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Zásilkovnou.
  • Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku
  • Dobírku lze platit v hotovosti a na některých pobočkách i platební kartou (informaci o tom, zda lze platit kartou naleznete na https://www.zasilkovna.cz/pobocky )
  • Společnost Zásilkovna můžete kontaktovat na tel. 216 216 516 (Po - Pá 8 - 18 hod) nebo mailem na info@zasilkovna.cz
  • Zásilkovna Vám usnadní i možnost zákonného vrácení zboží do 14 dní - prostě si balíček přímo na pobočce rozbalte a pokud se Vám nebude z nějakého důvodu zboží líbit, ihned ho můžete poslat zpátky. Přímo na pobočce můžete řešit i reklamace při poškození zboží. Kontaktujte nás - rádi vám pomůžeme.
  • Cena za doručení na pobočku Zásilkovny je 65 Kč. Pokud si u nás objednáte zboží nad 1000 Kč, máte doručení na pobočku Zásikovny zdarma!

 

 

Vyzvednutí na naší kamenné pobočce ve Žďáře nad Sázavou  

 

  • Vybrané zboží si můžete po zvolení typu dopravy "Osobní odběr" vyzvednout v naší kamenné prodejně
  • Zboží pro Vás připravíme do následujícího pracovního dne - vyčkejte prosím na potvrzující SMS a mail. Poté si můžete zboží vyzvednout kdykoliv v otevírací době prodejny.
  • Pokud byste zboží potřebovali dříve, zavolejte nám na tel. 608 514 704 a budeme se snažit Vám vyjít vstříc.
  • V Kontaktech najdete podrobné informace o naší prodejně.
  • V rámci pracovní doby můžete samozřejmě navštívit naši prodejnu a vybrat si dárek přímo u nás. Naše zaměstnankyně Vám s volbou dárku rádi poradí.
  • Zboží si prosím vyzvedněte nejdéle do 5 pracovních dnů od potvrzení, že je připraveno k odběru.
  • V naší prodejně lze platit kartou nebo v hotovosti.
  • Osobní odběr v naší kamenné prodejně je zdarma.

 

 

 

Možnosti platby

Platba kartou online - brána GoPay  

 

  • Platební brána GoPay je jednou z největších online platebních bran v České republice.
  • Platba kartou online je nejrychlejší a nejjednodušší metodou platby.
  • Procesy a technologie pro zpracování plateb platebními kartami bránou GoPay jsou v souladu s nejvyššími mezinárodními bezpečnostními standardy.
  • Při zvolení této metody platby Vám bude nabídnuto tlačítko "Zaplatit", po kliknutí na toto tlačítko po Vás bude brána požadovat číslo karty, CVC kód a datum expirace Vaší karty. U všech těchto údajů jsou nápovědy, kde tyto údaje na kartě najdete. Po zadání už jen kliknete na "Zaplatit" a nám se ihned připíše Vaše platba a můžeme začít připravovat zboží.
  • Bohužel, ne všemi kartami lze takto platit na internetu. Pokud Vám platba nefunguje, zkuste změnit nastavení ve vašem internetovém bankovnictví nebo se dotázat na službu na pobočce.
  • GoPay nabízí možnost "Zapamatovat kartu". Pokud zvolíte tuto možnost, GoPay brána si Vaši kartu zapamatuje a lze potom jednodušše platit u všechn obchodníků používající GoPay. Pro ověření bude nutné zadat do brány vyše telefonní číslo a při příští platbě zadat kód, který Vám přijde v SMS. Od "Zapamatování karty" se lze kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Pokud máte problém přes GoPay zaplatit, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme, případně se dohodneme na jiném typu platby.
  • Platbu kartou můžete zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platební brána GoPay přijíma tyto typy karet: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
  • Platba kartou online je zdarma.

 

Převodem na bankovní účet 

 

  • Pokud si zvolíte tuto variantu platby, budou Vám ihned po dokončení objednávky zobrazeny platební údaje. Informace o platebních údajích Vám budou také ihned zaslány na Váš e-mail.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Když nám mailem zašlete do 15 hod. potvrzení o platbě a balíček zašleme následující den.
  • Zaplatit lze do 10 dnů od uzavření smlouvy. V případě nedodržení lhůty Vás budeme kontaktovat a případně objednávku stornovat.
  • Naše platební údaje jsou: 4782189001/5500, IBAN: CZ7955000000004782189001, SWIFT: CZ7955000000004782189001, variabilní symbol je číslo objednávky.
  • Platbu převodem na bankovní účet lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platba převodem na bankovní účet je zdarma. 

 Dobírka

 

  • Dobírka je platební metoda, kdy platíta až při převzetí zboží.
  • Je to služba zpoplatěná dopravcem.
  • Příplatek za doručení na dobírku je 35 Kč.
  • Platbu na dobírku lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • V případě platby na dobírku, lze celkovou částku platit u kurýra v hotovosti nebo v pobočce Zásilkovny v hotovosti nebo kartou.
  • V případě nevyzvednutí zboží, které je na dobírku můžete být zákazník sankciován dle obchodních podmínek.

 

Hotově či kartou při osobním odběru   

 

  • Tuto možnost platby lze zvolit jen při osobním odběru.
  • Prosím, hlaste našim zaměstnancům dopředu, zda budete platit kartou nebo hotově.
  • Na prodejně Vám také rádi poradíme s výběrem dašlích dárků. Zboží si zde lze vyzvednout i bez předchozí objednávky na eshopu.
  • V naší prodejně přijímáme karty: Visa, MasterCard, Maestro, Diners club, American Express a Discover Network.
  • Více informací o naší prodejně naleznete zde.
  • Platba kartou nebo hotově na prodejně je zdarma.