Aktuálně v souvislosti s vládním nařízením:

1. Z našeho eshopu si můžete dál bez omezení objednávat. Žádný z našich zaměstnanců není v karanténě a denně si prověřujeme jejich stav. Všechny naše prostory jsou pravidelně dezinfikovány.

2. Nemusíte se obávat šíření viru zásilkami - vir vydrží na předmětech pouze v rámci hodin, proto k vám uvnitř zásilky nedoputuje. Kurýři mají povinnost dezinfikovat si před a po každé zásilce ruce.

3. Doby doručení mohou být lehce prodlouženy,

4. Můžete využít všech námi nabízených přepravních služeb (DPD, Česká pošta, Zásilkovna).

5. Nelze zvolit platbu dobírkou ani vyzvednutí osobně na naší prodejně z důvodu ochrany kurýrů a pracovníků výdejních míst.

6. Pobočky Zásilkovny, na které nelze objednávat z důvodu uzavření, nelze zvolit při volbě dopravy v košíku. Nemusíte se tedy obávat, že bude prodejna, kam jste objednali svůj balíček, uzavřena.

7. Pokud se nacházíte v karanténě, napište nám tuto informaci do poznámky a my vás budeme kontaktovat s postupem předání zásilky.

 

Shrnutí možností dopravy a platby

 

Možnosti dopravy

Doprava na adresu

 

Přepravní služba DPD   

 

  • DPD patří k předním evropským poskytovatelům zásilkových služeb, více o společnosti naleznete na  https://www.dpd.com/cz
  • Sledovat svůj balíček můžete při vyplnění kódu, který Vám přepravce zašle mailem, a to na stránkách https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ
  • Při objednání v pracovní den do 15 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete obyvkle očekávat následující pracovní den od naší expedice (nejpozději však 3 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu, ve vyjímečných případech ve čtvrtek či v pátek). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a DPD.
  • Firma DPD si zakládá na vysoké doručitelnosti balíků, proto Vám budou balík opakovaně doručovat a kontaktovat Vás v případě nedoručení.
  • Jeden den před doručením dostanete SMSkou a e-mailem přístupové údaje do DPD Kurýra. V den doručení se dozvíte hodinový interval, ve kterém můžete kurýra očekávat. Před příjezdem Vám kuryrýr bude volat.
  • Pomocí aplikace DPD Kurýr si můžete změnit adresu i termín doručení, ve větších městech si za příplatek zvolit jinou dobu doručení – ráno mezi 8:00-10:00 nebo večer mezi 18:00-21:00. Je také možné si nechat poslat balíček do výdejního místa Pickup (nyní 175 výdejních míst, většina otevřená i o víkendu), přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní. Navíc v aplikaci uvidíte kurýra, jak se k němu blíží, kolik adres ho od něj dělí a telefonní číslo na kurýra. V aplikaci lze kurýrovi poslat zprávu.
  • Dobírku je nutné platit v hotovosti (mějte prosím připravenou přesnou částku)
  • Společnost DPD můžete kontaktovat na tel. 225 373 373 nebo na e-mail info@dpd.cz
  • V případě, že Vám dorazí balíček poškozený, zkontrolujte obsah ještě za přítomnosti kurýra. V případě poškození obsahu s Vámi kurýr sepíše Zápis o škodě, vystaví Vám potvrzení a zboží si převezme zpátky. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom mohli co nejrychleji reklamaci vyřešit. Pokud zjistíte poškození obsahu až po odjetí kurýra, nejpozději do 2 dnů nás kontaktujte a pokusíme se reklamaci vyřídit. Vždy prosím pořiďte fotografický záznam poškozeného zboží i poškozeného obalu (foto by mělo obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplň krabice)
  • Cena za přepravu na adresu firmou DPD je 99 Kč.

 

Česká pošta        

 

  • Tradiční český dopravce, balík bude zaslán službou Balík do ruky (více zde https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky)
  • Po předání balíčku dopravci Vám zašle dopravce SMSkou a mailem kód, pomocí kterého můžete sledovat balík na stránkách https://www.postaonline.cz/trackandtrace . Také budete informování o datu doručování.
  • Při objednání v pracovní den do 15 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete očekávat za dva pracovní dny od naší expedice (nejpozději však 4 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve čvrtek, ve vyjímečných případech v pátek či v pondělí). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Českou poštou.
  • Pokud nebudete zastihnutí na uvedené adrese a pokus o doručení nebude úspěšný (kurýr vždy volá), balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce. Lze zažádat o znovudoručení případně o prodloužení úložní doby na poště ze standardních 7 na 15 dní.
  • Česká pošta Vás bude informovat o termínu dodání telefonicky nebo e-mailem již v den podání zásilky.
  • Pokud potřebujete změnit termín nebo místo dodání, uložit balík rovnou na poště vyplňte kód a kontaktní údaj v den podání do tohoto formuláře www.ceskaposta.cz/zmenadispozice
  • Dobírku je nutné platit v hotovosti (mějte prosím připravenou přesnou částku).
  • Českou poštu můžete kontaktovat na tel. 840 111 244 (Po - Pá 7 - 19 hod., So 8 - 12 hod.) nebo na e-mail info@cpost.cz
  • V případě, že Vám dorazí balíček, jehož obsah je poškozený, můžete ho reklamovat do 2 pracovních dní na kterékoliv pobočce pošty. Balík musí být předložen tak, jak byl doručen (vnější i vnitřní obsah).
  • Cena za přepravu na adresu službou Balík do ruky je 125 Kč.

 

Vyzvednutí na pobočce

 

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny      

 

  • Vyzvednutí na jedné z více než 1300 poboček Zásilkovny v ČR (mapa poboček
  • Díky Zásilkovně můžete ušetřit na dopravě a nemusíte již čekat na kurýra.
  • Mailem a SMSkou budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce a vy si ho potom můžete vyzvednout kdykoliv v otevírací době pobočky. Balík bude uložen po dobu 7 dnů (lze prodloužit až na 21 dní). Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
  • Po předání balíčku dopravci Vám zašleme mailem kód, pomocí kterého můžete sledovat balík na stránkách https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
  • Při objednání v pracovní den do 15 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice (nejpozději však 2 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu, ve vyjímečných případech ve čtvrtek). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Zásilkovnou.
  • Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku
  • Dobírku lze platit v hotovosti a na některých pobočkách i platební kartou (informaci o tom, zda lze platit kartou naleznete na https://www.zasilkovna.cz/pobocky )
  • Společnost Zásilkovna můžete kontaktovat na tel. 216 216 516 (Po - Pá 8 - 18 hod) nebo mailem na info@zasilkovna.cz
  • Zásilkovna Vám usnadní i možnost zákonného vrácení zboží do 14 dní - prostě si balíček přímo na pobočce rozbalte a pokud se Vám nebude z nějakého důvodu zboží líbit, ihned ho můžete poslat zpátky. Přímo na pobočce můžete řešit i reklamace při poškození zboží. Kontaktujte nás - rádi vám pomůžeme.
  • Cena za doručení na pobočku Zásilkovny je 69 Kč. Pokud si u nás objednáte zboží nad 1000 Kč, máte doručení na pobočku Zásikovny zdarma!

 

 

Vyzvednutí na naší kamenné pobočce ve Žďáře nad Sázavou  

 

  • Vybrané zboží si můžete po zvolení typu dopravy "Osobní odběr" vyzvednout v naší kamenné prodejně
  • Zboží pro Vás připravíme do následujícího pracovního dne - vyčkejte prosím na potvrzující SMS a mail. Poté si můžete zboží vyzvednout kdykoliv v otevírací době prodejny.
  • Pokud byste zboží potřebovali dříve, zavolejte nám na tel. 608 514 704 a budeme se snažit Vám vyjít vstříc.
  • V Kontaktech najdete podrobné informace o naší prodejně.
  • V rámci pracovní doby můžete samozřejmě navštívit naši prodejnu a vybrat si dárek přímo u nás. Naše zaměstnankyně Vám s volbou dárku rádi poradí.
  • Zboží si prosím vyzvedněte nejdéle do 5 pracovních dnů od potvrzení, že je připraveno k odběru.
  • V naší prodejně lze platit kartou nebo v hotovosti.
  • Osobní odběr v naší kamenné prodejně je zdarma.

 

 

 

Možnosti platby

Platba kartou online - brána GoPay  

 

  • Platební brána GoPay je jednou z největších online platebních bran v České republice.
  • Platba kartou online je nejrychlejší a nejjednodušší metodou platby.
  • Procesy a technologie pro zpracování plateb platebními kartami bránou GoPay jsou v souladu s nejvyššími mezinárodními bezpečnostními standardy.
  • Při zvolení této metody platby Vám bude nabídnuto tlačítko "Zaplatit", po kliknutí na toto tlačítko po Vás bude brána požadovat číslo karty, CVC kód a datum expirace Vaší karty. U všech těchto údajů jsou nápovědy, kde tyto údaje na kartě najdete. Po zadání už jen kliknete na "Zaplatit" a nám se ihned připíše Vaše platba a můžeme začít připravovat zboží.
  • Bohužel, ne všemi kartami lze takto platit na internetu. Pokud Vám platba nefunguje, zkuste změnit nastavení ve vašem internetovém bankovnictví nebo se dotázat na službu na pobočce.
  • GoPay nabízí možnost "Zapamatovat kartu". Pokud zvolíte tuto možnost, GoPay brána si Vaši kartu zapamatuje a lze potom jednodušše platit u všechn obchodníků používající GoPay. Pro ověření bude nutné zadat do brány vyše telefonní číslo a při příští platbě zadat kód, který Vám přijde v SMS. Od "Zapamatování karty" se lze kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Pokud máte problém přes GoPay zaplatit, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme, případně se dohodneme na jiném typu platby.
  • Platbu kartou můžete zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platební brána GoPay přijíma tyto typy karet: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
  • Platba kartou online je zdarma.

 

Převodem na bankovní účet 

 

  • Pokud si zvolíte tuto variantu platby, budou Vám ihned po dokončení objednávky zobrazeny platební údaje. Informace o platebních údajích Vám budou také ihned zaslány na Váš e-mail.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Když nám mailem zašlete do 15 hod. potvrzení o platbě a balíček zašleme následující den.
  • Zaplatit lze do 10 dnů od uzavření smlouvy. V případě nedodržení lhůty Vás budeme kontaktovat a případně objednávku stornovat.
  • Naše platební údaje jsou: 4782189001/5500, IBAN: CZ7955000000004782189001, SWIFT: CZ7955000000004782189001, variabilní symbol je číslo objednávky.
  • Platbu převodem na bankovní účet lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platba převodem na bankovní účet je zdarma. 

 Dobírka

 

  • Dobírka je platební metoda, kdy platíta až při převzetí zboží.
  • Je to služba zpoplatěná dopravcem.
  • Příplatek za doručení na dobírku je 35 Kč.
  • Platbu na dobírku lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • V případě platby na dobírku, lze celkovou částku platit u kurýra v hotovosti nebo v pobočce Zásilkovny v hotovosti nebo kartou.
  • V případě nevyzvednutí zboží, které je na dobírku můžete být zákazník sankciován dle obchodních podmínek.

 

Hotově či kartou při osobním odběru   

 

  • Tuto možnost platby lze zvolit jen při osobním odběru.
  • Prosím, hlaste našim zaměstnancům dopředu, zda budete platit kartou nebo hotově.
  • Na prodejně Vám také rádi poradíme s výběrem dašlích dárků. Zboží si zde lze vyzvednout i bez předchozí objednávky na eshopu.
  • V naší prodejně přijímáme karty: Visa, MasterCard, Maestro, Diners club, American Express a Discover Network.
  • Více informací o naší prodejně naleznete zde.
  • Platba kartou nebo hotově na prodejně je zdarma.