Možnosti dopravy

Doprava na adresu - Přepravní služba PPL     

 

  • Sledování zásilky:  https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
  • Změna doručení: https://www.pplbalik.cz/ (zde zadat PIN z mailu či SMS)
  • Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení pak můžete obyvkle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si u nás objednáte v pondělí do 13 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a PPL.
  • V den doručení se dozvíte dvouhodinový interval, ve kterém můžete kurýra očekávat. 
  • Společnost PPL můžete kontaktovat na tel. 225 331 500 (po - pá: 8 - 18 hod.) nebo na e-mail info@ppl.cz 
  • V případě poškození: Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou). Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket (dle instrukcí zde) a přiložte prodejní fakturu. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.
  • Cena za přepravu na adresu přepravní společností PPL je 115 Kč.

 

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny      

 

  • Vyzvednutí na jedné z 7730 poboček Zásilkovny v ČR (mapa poboček). Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku.
  • Sledování zásilky: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
  • Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme balík následující pracovní den, doručení pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Zásilkovnou.
  • Mailem a SMSkou (aplikací) budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce. Balík bude uložen po dobu 7 dnů (lze prodloužit až na 21 dní). Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
  • Společnost Zásilkovna můžete kontaktovat na tel. 216 216 516 (Po - Pá: 8 - 18 hod) nebo mailem na info@zasilkovna.cz
  • V případě poškození: Pokud je poškozen obal, je možné řešit přímo na pobočce, případně nahlásit přes webový formulář, a to do 5 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie stavu obalu, stavu výstelky pro ochranu zboží a poškozeného obsahu zásilky.
  • Cena za doručení na pobočku Zásilkovny je 75 Kč. Pokud si u nás objednáte zboží nad 1000 Kč doručení na pobočku Zásikovny zdarma!

 

Vyzvednutí na naší kamenné pobočce ve Žďáře nad Sázavou  

 

  • Vybrané zboží si můžete po zvolení typu dopravy "Osobní odběr" vyzvednout v naší kamenné prodejně
  • Zboží pro Vás připravíme do následujícího pracovního dne - vyčkejte prosím na potvrzující mail. Poté si můžete zboží vyzvednout kdykoliv v otevírací době prodejny.
  • Pokud byste zboží potřebovali dříve, zavolejte nám na tel. 608 514 704 a budeme se snažit Vám vyjít vstříc.
  • V Kontaktech najdete podrobné informace o naší prodejně.
  • V rámci pracovní doby můžete samozřejmě navštívit naši prodejnu a vybrat si dárek přímo u nás. Naše zaměstnankyně Vám s volbou dárku rádi poradí.
  • Zboží si prosím vyzvedněte nejdéle do 5 pracovních dnů od potvrzení, že je připraveno k odběru. Žádost o prodloužení úložní doby prosím komunikujte mailem nebo telefonicky.
  • V naší prodejně lze platit kartou nebo v hotovosti.
  • Osobní odběr v naší kamenné prodejně je zdarma.

 

 

 

Možnosti platby

Platba kartou online - brána GoPay  

 

  • Procesy a technologie pro zpracování plateb platebními kartami bránou GoPay jsou v souladu s nejvyššími mezinárodními bezpečnostními standardy.
  • Při zvolení této metody platby Vám bude nabídnuto tlačítko "Zaplatit", po kliknutí na toto tlačítko po Vás bude brána požadovat číslo karty, CVC kód a datum expirace Vaší karty. U všech těchto údajů jsou nápovědy, kde tyto údaje na kartě najdete. Po zadání už jen kliknete na "Zaplatit" a nám se ihned připíše Vaše platba a můžeme začít připravovat zboží.
  • Bohužel, ne všemi kartami lze takto platit na internetu. Pokud Vám platba nefunguje, zkuste změnit nastavení ve vašem internetovém bankovnictví nebo se dotázat na službu na pobočce.
  • GoPay nabízí možnost "Zapamatovat kartu". Pokud zvolíte tuto možnost, GoPay brána si Vaši kartu zapamatuje a lze potom jednodušše platit u všechn obchodníků používající GoPay. Pro ověření bude nutné zadat do brány vyše telefonní číslo a při příští platbě zadat kód, který Vám přijde v SMS. Od "Zapamatování karty" se lze kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Pokud máte problém přes GoPay zaplatit, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme, případně se dohodneme na jiném typu platby.
  • Platbu kartou můžete zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platební brána GoPay přijíma tyto typy karet: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
  • Platba kartou online je zdarma.

 

Převodem na bankovní účet 

 

  • Pokud si zvolíte tuto variantu platby, budou Vám ihned po dokončení objednávky zobrazeny platební údaje. Informace o platebních údajích Vám budou také ihned zaslány na Váš e-mail.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Když nám mailem zašlete do 13 hod. potvrzení o platbě a balíček zašleme následující den.
  • Zaplatit lze do 10 dnů od uzavření smlouvy. V případě nedodržení lhůty Vás budeme kontaktovat a případně objednávku stornovat.
  • Naše platební údaje jsou: 4782189028/5500, variabilní symbol je číslo objednávky.
  • Platbu převodem na bankovní účet lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platba převodem na bankovní účet je zdarma. 

 Dobírka

 

  • Dobírka je platební metoda, kdy platíta až při převzetí zboží.
  • Je to služba zpoplatěná dopravcem.
  • Příplatek za doručení na dobírku je 35 Kč.
  • Platbu na dobírku lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • V případě platby na dobírku, lze celkovou částku platit u kurýra v hotovosti nebo kartou nebo v pobočce Zásilkovny v hotovosti nebo kartou (dle konkrétní pobočky).
  • V případě nevyzvednutí zboží, které je na dobírku můžete být zákazník sankciován dle obchodních podmínek.

 

Hotově či kartou při osobním odběru   

 

  • Tuto možnost platby lze zvolit jen při osobním odběru.
  • Prosím, hlaste našim zaměstnancům dopředu, zda budete platit kartou nebo hotově.
  • Na prodejně Vám také rádi poradíme s výběrem dašlích dárků. Zboží si zde lze vyzvednout i bez předchozí objednávky na eshopu.
  • V naší prodejně přijímáme karty: Visa, MasterCard, Maestro, Diners club, American Express a Discover Network.
  • Více informací o naší prodejně naleznete zde.
  • Platba kartou nebo hotově na prodejně je zdarma.

 

Provozovatel webu Darkohol.cz, Antonín Fiala , se sídlem Havlíčkovo náměstí 254/7, 591 01 Žďár nad Sázavou, IČ: 18535038 , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si s čím používám webu souhlasíte: Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.