Možnosti dopravy

Doprava na adresu - Přepravní služba PPL     

 

  • Sledování zásilky:  https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
  • Změna doručení: https://www.pplbalik.cz/ (zde zadat PIN z mailu či SMS)
  • Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení pak můžete obyvkle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si u nás objednáte v pondělí do 13 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a PPL.
  • V den doručení se dozvíte dvouhodinový interval, ve kterém můžete kurýra očekávat. 
  • Společnost PPL můžete kontaktovat na tel. 225 331 500 (po - pá: 8 - 18 hod.) nebo na e-mail info@ppl.cz 
  • V případě poškození: Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou). Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket (dle instrukcí zde) a přiložte prodejní fakturu. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.
  • Cena za přepravu na adresu přepravní společností PPL je 114 Kč.

 

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny      

 

  • Vyzvednutí na jedné z 7730 poboček Zásilkovny v ČR (mapa poboček). Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku.
  • Sledování zásilky: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
  • Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme balík tentýž pracovní den, doručení pak můžete obvykle očekávat druhý pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 13 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Zásilkovnou.
  • Mailem a SMSkou (aplikací) budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce. Balík bude uložen po dobu 7 dnů (lze prodloužit až na 21 dní). Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
  • Společnost Zásilkovna můžete kontaktovat na tel. 216 216 516 (Po - Pá: 8 - 18 hod) nebo mailem na info@zasilkovna.cz
  • V případě poškození: Pokud je poškozen obal, je možné řešit přímo na pobočce, případně nahlásit přes webový formulář, a to do 5 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie stavu obalu, stavu výstelky pro ochranu zboží a poškozeného obsahu zásilky.
  • Cena za doručení na pobočku Zásilkovny je 89 Kč

 

Vyzvednutí na pobočce Balíkovny   

 

  • Vyzvednutí na jedné z poboček Balíkovny (mapa poboček). Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku.
  • Sledování zásilky: https://www.balikovna.cz/cs/sledovat-balik
  • Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme balík tentýž pracovní den, doručení pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 13 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji v úterý. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Balíkovnou.
  • Mailem a SMSkou budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce. Balík bude uložen po dobu 7 dnů. Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
  • V případě poškození: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
  • Cena za doručení na pobočku Balíkovny je 79 Kč.

 

Doprava na adresu - Balík do ruky 

 

  • Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme balík tentýž pracovní den, doručení pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 13 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji v úterý. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem.
  • Změna doručení: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/zdoUvodniStranka.action
  • V případě poškození: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.  Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
  • Cena doručení Balíku do ruky je 99 Kč.

 

Vyzvednutí na naší kamenné pobočce ve Žďáře nad Sázavou  

 

  • Vybrané zboží si můžete po zvolení typu dopravy "Osobní odběr" vyzvednout v naší kamenné prodejně
  • Zboží pro Vás připravíme do následujícího pracovního dne - vyčkejte prosím na potvrzující mail. Poté si můžete zboží vyzvednout kdykoliv v otevírací době prodejny.
  • Pokud byste zboží potřebovali dříve, zavolejte nám na tel. 608 514 704 a budeme se snažit Vám vyjít vstříc.
  • V Kontaktech najdete podrobné informace o naší prodejně.
  • V rámci pracovní doby můžete samozřejmě navštívit naši prodejnu a vybrat si dárek přímo u nás. Naše zaměstnankyně Vám s volbou dárku rádi poradí.
  • Zboží si prosím vyzvedněte nejdéle do 5 pracovních dnů od potvrzení, že je připraveno k odběru. Žádost o prodloužení úložní doby prosím komunikujte mailem nebo telefonicky.
  • V naší prodejně lze platit kartou nebo v hotovosti.
  • Osobní odběr v naší kamenné prodejně je zdarma.

 

 

 

Možnosti platby

Platba kartou online - brána GoPay  

 

  • Procesy a technologie pro zpracování plateb platebními kartami bránou GoPay jsou v souladu s nejvyššími mezinárodními bezpečnostními standardy.
  • Při zvolení této metody platby Vám bude nabídnuto tlačítko "Zaplatit", po kliknutí na toto tlačítko po Vás bude brána požadovat číslo karty, CVC kód a datum expirace Vaší karty. U všech těchto údajů jsou nápovědy, kde tyto údaje na kartě najdete. Po zadání už jen kliknete na "Zaplatit" a nám se ihned připíše Vaše platba a můžeme začít připravovat zboží.
  • Bohužel, ne všemi kartami lze takto platit na internetu. Pokud Vám platba nefunguje, zkuste změnit nastavení ve vašem internetovém bankovnictví nebo se dotázat na službu na pobočce.
  • GoPay nabízí možnost "Zapamatovat kartu". Pokud zvolíte tuto možnost, GoPay brána si Vaši kartu zapamatuje a lze potom jednodušše platit u všechn obchodníků používající GoPay. Pro ověření bude nutné zadat do brány vyše telefonní číslo a při příští platbě zadat kód, který Vám přijde v SMS. Od "Zapamatování karty" se lze kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Pokud máte problém přes GoPay zaplatit, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme, případně se dohodneme na jiném typu platby.
  • Platbu kartou můžete zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platební brána GoPay přijíma tyto typy karet: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
  • Platba kartou online je zdarma.

 

Převodem na bankovní účet 

 

  • Pokud si zvolíte tuto variantu platby, budou Vám ihned po dokončení objednávky zobrazeny platební údaje. Informace o platebních údajích Vám budou také ihned zaslány na Váš e-mail.
  • Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Když nám mailem zašlete do 13 hod. potvrzení o platbě a balíček zašleme následující den.
  • Zaplatit lze do 10 dnů od uzavření smlouvy. V případě nedodržení lhůty Vás budeme kontaktovat a případně objednávku stornovat.
  • Naše platební údaje jsou: 4782189028/5500, variabilní symbol je číslo objednávky.
  • Platbu převodem na bankovní účet lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • Platba převodem na bankovní účet je zdarma. 

 Dobírka

 

  • Dobírka je platební metoda, kdy platíta až při převzetí zboží.
  • Je to služba zpoplatěná dopravcem.
  • Příplatek za doručení na dobírku je 40 Kč.
  • Platbu na dobírku lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
  • V případě platby na dobírku, lze celkovou částku platit u kurýra v hotovosti nebo kartou nebo v pobočce Zásilkovny v hotovosti nebo kartou (dle konkrétní pobočky).
  • V případě nevyzvednutí zboží, které je na dobírku můžete být zákazník sankciován dle obchodních podmínek.

 

Hotově či kartou při osobním odběru   

 

  • Tuto možnost platby lze zvolit jen při osobním odběru.
  • Prosím, hlaste našim zaměstnancům dopředu, zda budete platit kartou nebo hotově.
  • Na prodejně Vám také rádi poradíme s výběrem dašlích dárků. Zboží si zde lze vyzvednout i bez předchozí objednávky na eshopu.
  • V naší prodejně přijímáme karty: Visa, MasterCard, Maestro, Diners club, American Express a Discover Network.
  • Více informací o naší prodejně naleznete zde.
  • Platba kartou nebo hotově na prodejně je zdarma.

 

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.