Aktuálně k osobnímu odběru: Vzhledem k uzavření naší kamenné prodejny ve Žďáře nad Sázavou nařízením vlády z důvodu epidemiologické situace, funguje osobní odběr pouze po telefonické domluvě (608 514 704) v pracovní dny 9 - 13 hod.
Možnosti dopravy
Doprava na adresu
Přepravní služba DPD 
- DPD patří k předním evropským poskytovatelům zásilkových služeb, více o společnosti naleznete na https://www.dpd.com/cz
- Sledovat svůj balíček můžete při vyplnění kódu, který Vám přepravce zašle mailem, a to na stránkách https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ
- Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete obyvkle očekávat následující pracovní den od naší expedice (nejpozději však 3 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu, ve vyjímečných případech ve čtvrtek či v pátek). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a DPD.
- Firma DPD si zakládá na vysoké doručitelnosti balíků, proto Vám budou balík opakovaně doručovat a kontaktovat Vás v případě nedoručení.
- Jeden den před doručením dostanete SMSkou a e-mailem přístupové údaje do DPD Kurýra. V den doručení se dozvíte hodinový interval, ve kterém můžete kurýra očekávat. Před příjezdem Vám kuryrýr bude volat.
- Pomocí aplikace DPD Kurýr si můžete změnit adresu i termín doručení, ve větších městech si za příplatek zvolit jinou dobu doručení – ráno mezi 8:00-10:00 nebo večer mezi 18:00-21:00. Je také možné si nechat poslat balíček do výdejního místa Pickup (nyní 175 výdejních míst, většina otevřená i o víkendu), přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní. Navíc v aplikaci uvidíte kurýra, jak se k němu blíží, kolik adres ho od něj dělí a telefonní číslo na kurýra. V aplikaci lze kurýrovi poslat zprávu.
- Dobírku je nutné platit v hotovosti (mějte prosím připravenou přesnou částku)
- Společnost DPD můžete kontaktovat na tel. 225 373 373 nebo na e-mail info@dpd.cz
- V případě, že Vám dorazí balíček poškozený, zkontrolujte obsah ještě za přítomnosti kurýra. V případě poškození obsahu s Vámi kurýr sepíše Zápis o škodě, vystaví Vám potvrzení a zboží si převezme zpátky. V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom mohli co nejrychleji reklamaci vyřešit. Pokud zjistíte poškození obsahu až po odjetí kurýra, nejpozději do 2 dnů nás kontaktujte a pokusíme se reklamaci vyřídit. Vždy prosím pořiďte fotografický záznam poškozeného zboží i poškozeného obalu (foto by mělo obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplň krabice)
- Cena za přepravu na adresu firmou DPD je 115 Kč.
Vyzvednutí na pobočce
Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny 
- Vyzvednutí na jedné z více než 1300 poboček Zásilkovny v ČR (mapa poboček)
- Díky Zásilkovně můžete ušetřit na dopravě a nemusíte již čekat na kurýra.
- Mailem a SMSkou budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce a vy si ho potom můžete vyzvednout kdykoliv v otevírací době pobočky. Balík bude uložen po dobu 7 dnů (lze prodloužit až na 21 dní). Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
- Po předání balíčku dopravci Vám zašleme mailem kód, pomocí kterého můžete sledovat balík na stránkách https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
- Při objednání v pracovní den do 13 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení balíku pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice (nejpozději však 2 dny od expedice). Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 15 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu, ve vyjímečných případech ve čtvrtek). O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Zásilkovnou.
- Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku
- Dobírku lze platit v hotovosti a na některých pobočkách i platební kartou (informaci o tom, zda lze platit kartou naleznete na https://www.zasilkovna.cz/pobocky )
- Společnost Zásilkovna můžete kontaktovat na tel. 216 216 516 (Po - Pá 8 - 18 hod) nebo mailem na info@zasilkovna.cz
- Zásilkovna Vám usnadní i možnost zákonného vrácení zboží do 14 dní - prostě si balíček přímo na pobočce rozbalte a pokud se Vám nebude z nějakého důvodu zboží líbit, ihned ho můžete poslat zpátky. Přímo na pobočce můžete řešit i reklamace při poškození zboží. Kontaktujte nás - rádi vám pomůžeme.
- Cena za doručení na pobočku Zásilkovny je 75 Kč. Pokud si u nás objednáte zboží nad 1000 Kč, máte doručení na pobočku Zásikovny zdarma!
Vyzvednutí na naší kamenné pobočce ve Žďáře nad Sázavou 
- Vybrané zboží si můžete po zvolení typu dopravy "Osobní odběr" vyzvednout v naší kamenné prodejně
- Zboží pro Vás připravíme do následujícího pracovního dne - vyčkejte prosím na potvrzující mail. Poté si můžete zboží vyzvednout kdykoliv v otevírací době prodejny.
- Pokud byste zboží potřebovali dříve, zavolejte nám na tel. 608 514 704 a budeme se snažit Vám vyjít vstříc.
- V Kontaktech najdete podrobné informace o naší prodejně.
- V rámci pracovní doby můžete samozřejmě navštívit naši prodejnu a vybrat si dárek přímo u nás. Naše zaměstnankyně Vám s volbou dárku rádi poradí.
- Zboží si prosím vyzvedněte nejdéle do 5 pracovních dnů od potvrzení, že je připraveno k odběru.
- V naší prodejně lze platit kartou nebo v hotovosti.
- Osobní odběr v naší kamenné prodejně je zdarma.
Možnosti platby
Platba kartou online - brána GoPay 
- Platební brána GoPay je jednou z největších online platebních bran v České republice.
- Platba kartou online je nejrychlejší a nejjednodušší metodou platby.
- Procesy a technologie pro zpracování plateb platebními kartami bránou GoPay jsou v souladu s nejvyššími mezinárodními bezpečnostními standardy.
- Při zvolení této metody platby Vám bude nabídnuto tlačítko "Zaplatit", po kliknutí na toto tlačítko po Vás bude brána požadovat číslo karty, CVC kód a datum expirace Vaší karty. U všech těchto údajů jsou nápovědy, kde tyto údaje na kartě najdete. Po zadání už jen kliknete na "Zaplatit" a nám se ihned připíše Vaše platba a můžeme začít připravovat zboží.
- Bohužel, ne všemi kartami lze takto platit na internetu. Pokud Vám platba nefunguje, zkuste změnit nastavení ve vašem internetovém bankovnictví nebo se dotázat na službu na pobočce.
- GoPay nabízí možnost "Zapamatovat kartu". Pokud zvolíte tuto možnost, GoPay brána si Vaši kartu zapamatuje a lze potom jednodušše platit u všechn obchodníků používající GoPay. Pro ověření bude nutné zadat do brány vyše telefonní číslo a při příští platbě zadat kód, který Vám přijde v SMS. Od "Zapamatování karty" se lze kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.
- Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Pokud máte problém přes GoPay zaplatit, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme, případně se dohodneme na jiném typu platby.
- Platbu kartou můžete zvolit ke všem možnostem dopravy.
- Platební brána GoPay přijíma tyto typy karet: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
- Platba kartou online je zdarma.
Převodem na bankovní účet 
- Pokud si zvolíte tuto variantu platby, budou Vám ihned po dokončení objednávky zobrazeny platební údaje. Informace o platebních údajích Vám budou také ihned zaslány na Váš e-mail.
- Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Když nám mailem zašlete do 15 hod. potvrzení o platbě a balíček zašleme následující den.
- Zaplatit lze do 10 dnů od uzavření smlouvy. V případě nedodržení lhůty Vás budeme kontaktovat a případně objednávku stornovat.
- Naše platební údaje jsou: 4782189001/5500, IBAN: CZ7955000000004782189001, SWIFT: CZ7955000000004782189001, variabilní symbol je číslo objednávky.
- Platbu převodem na bankovní účet lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
- Platba převodem na bankovní účet je zdarma.
Dobírka
- Dobírka je platební metoda, kdy platíta až při převzetí zboží.
- Je to služba zpoplatěná dopravcem.
- Příplatek za doručení na dobírku je 35 Kč.
- Platbu na dobírku lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
- V případě platby na dobírku, lze celkovou částku platit u kurýra v hotovosti nebo v pobočce Zásilkovny v hotovosti nebo kartou.
- V případě nevyzvednutí zboží, které je na dobírku můžete být zákazník sankciován dle obchodních podmínek.
Hotově či kartou při osobním odběru 
- Tuto možnost platby lze zvolit jen při osobním odběru.
- Prosím, hlaste našim zaměstnancům dopředu, zda budete platit kartou nebo hotově.
- Na prodejně Vám také rádi poradíme s výběrem dašlích dárků. Zboží si zde lze vyzvednout i bez předchozí objednávky na eshopu.
- V naší prodejně přijímáme karty: Visa, MasterCard, Maestro, Diners club, American Express a Discover Network.
- Více informací o naší prodejně naleznete zde.
- Platba kartou nebo hotově na prodejně je zdarma.